Verkiezingskrant PvdA Nijmegen nu online

11 maart 2018

Onze verkiezingskrant PvdA Nijmegen staat nu online. Je leest in deze krant de belangrijkste kenmerken van onze Nijmeegse PvdA-lijsttrekker Ammar Selman: ruimdenkend, initiatiefrijk en sociaal. Hij heeft oog voor de mensen om hem heen, is meelevend en meevoelend – maar hij stelt ook eisen.

Daarnaast vind je onze kernboodschap: Nijmegen is een sterke en sociale stad. Toch zijn duizenden inwoners op zoek naar werk. Voor PvdA Nijmegen staat voorop dat alle 175.000 bewoners volop mee kunnen doen. Dankzij een echte baan. En het is mogelijk. Nu het economisch weer beter gaat in Nederland, zijn er volop kansen op werk. Die kansen moeten we de komende jaren gaan verzilveren. Het is goed voor de hele stad, als meer mensen aan het werk zijn. Daar ligt de prioriteit voor PvdA Nijmegen. Daarnaast bestrijden we armoede, werken we aan goede zorg en investeren we in betaalbare woningen. Met PvdA Nijmegen ben je zeker van een zorgzame stad.

Tevens leggen we uit wat we hebben bereikt de afgelopen vier jaar heeft PvdA Nijmegen. Eerst zaten we in het college, maar ook nadat we uit de coalitie waren, hebben we veel voor elkaar gekregen. PvdA Nijmegen heeft zich altijd sterk gemaakt voor de kwetsbaren in de stad: de mensen bij Hilckmann die hun banen verloren, de mensen met zorgen die aanklopten bij het PvdA ombudsteam, de ouders die nu geen bijdrage meer hoeven te betalen voor de jeugdzorg, de jongvolwassenen die voortaan recht hebben op een volwaardig loon. Daar waar de gemeente tekort schoot, zijn wij in actie gekomen.

En tot slot we stellen onze top 10 kandidaten aan je voor en sluiten we af met een reportage over de Kledingbank. Ammar Selman stelt armoede centraal in deze gemeenteraadsverkiezingen. Daarom is de achterkant van onze krant volledig gewijd aan de kledingbank in Nijmegen en omgeving, die vijf jaar bestaat.

Veel leesplezier!

Waar ben je naar op zoek?