Aftrap verkiezingscampagne met Lutz Jacobi vr 02/02/2018

1 februari 2018

Het is zover. Vrijdag 2 februari trappen we de verkiezingscampagne officieel af. Dat doen we vanaf 17.30 in cafe Tout. Samen met de JS Nijmegen – Arnhem.

Zoals jullie je ongetwijfeld nog herinneren, begon de wederopstanding van onze partij met het verkiezingssucces van Lutz Jacobi bij de gemeenteraadsverkiezingen in Leeuwarden. Hoe deed ze dat? Hoe gaan wij haar voorbeeld volgen? Op uitnodiging van de JS komt ze dat op 2 februari aan ons vertellen. En haar kennende wordt dat een inspirerend verhaal.

Maar dat is niet alles. Onze eigen lijsttrekker Ammar Selman geeft het startsein voor de campagne. Dat gebeurt door de onthulling van de verkiezingsposter. (Hij staat er mooi op, kan ik alvast verklappen). En hij vertelt ons alles over de campagne.

En er is meer. De komende anderhalve maand hebben we elkaar hard nodig om de campagne tot een succes te maken. Maar omdat campagne voeren ook gezellig mag zijn, zorgen we bij de aftrap voor voldoende pils (of andere drank) en pizza. Op rekening van de campagnekas. En ook nog… Als je aan het eind van deze bijeenkomst naar huis gaat, ligt er een verkiezingsposter voor je klaar. Om voor het raam hangen. Want we willen zichtbaar zijn in de stad.