Doe Mee!

Zoek je nuttig en leuk vrijwilligerswerk? Wil je nieuwe mensen leren kennen, met idealen? Wil je jouw politieke ideeën omzetten in actie? PvdA Nijmegen biedt het.

Doe mee in een werkgroep
De raadsleden van de PvdA strijden in de gemeenteraad voor onze waarden en visie voor Nijmegen. Zij doen dit echter niet alleen maar steunen op betrokken bewoners in de stad. Op verschillende beleidsterreinen zijn er werkgroepen, met als doel het uitwisselen van informatie en meningsvorming rondom actuele ontwikkelingen binnen gemeentelijke en landelijke beleidskwesties, vanuit een PvdA perspectief. Hier kun jij deel van uitmaken!
De werkgroepen hebben een belangrijke adviserende rol en denken ook mee bij de totstandkoming van het verkiezingsprogramma.
In de afdeling zijn de volgende werkgroepen actief:

Doe mee voor Nijmegen
Behalve in werkgroepen, kun je op veel andere manieren meedoen. Zo zijn we altijd op zoek naar mensen die zich willen inzetten in campagnes; het organiseren van evenementen of het schrijven van persberichten en blogs. Zie jij jezelf een bijdrage leveren aan de PvdA-organisatie? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Eerst even kijken?
Wil je liever eerst een kijkje nemen? Kom dan eerst naar Politiek Café dat iedere eerste vrijdag van de maand plaatsvindt. Je kunt gewoon binnen komen lopen. Tijdens het Politiek café kunnen leden, fractieleden, wethouders en geïnteresseerden met elkaar recente politieke ontwikkelingen bespreken en bijpraten met elkaar.

Aan de slag?
Lidmaatschap van de PvdA Nijmegen is voor ons zeer wenselijk, maar voor jou als vrijwilliger niet noodzakelijk. Laat je gegevens hieronder achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op. Wil je wel lid worden? Ga dan naar onze ‘word lid‘ pagina

Laat uw informatie achter

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.