Doe mee!

Zoek je een manier om je in te zetten voor een rechtvaardigere stad? Wil je nieuwe mensen leren kennen, met overeenkomstige idealen? Wil je jouw politieke ideeën omzetten in actie? Bij PvdA Nijmegen kan dat.

Wordt vrijwilliger!
Ook als je je op een meer tijdelijke basis wil inzetten, kan dat bijvoorbeeld tijdens campagnes of bij het organiseren van een evenement. De provinciale statenverkiezingen komen eraan en we kunnen daarvoor altijd gemotiveerde vrijwilligers gebruiken. Alle handen helpen! Samen staan we sterk. Vind jij het leuk om acties te organiseren, digitale content te maken, of de wijk in te gaan? Stuur dan een mailtje naar [email protected]

Doe mee in een werkgroep
De raadsleden van de PvdA strijden in de gemeenteraad voor onze waarden en hebben een visie voor Nijmegen. Zij doen dit echter niet alleen maar steunen op input van betrokken Nijmegenaren. Op verschillende beleidsterreinen zijn er daarom PvdA-werkgroepen, met als doel het uitwisselen van informatie en daarmee het voeden van meningsvorming rondom actuele ontwikkelingen. De leden van de werkgroepen hebben een belangrijke adviserende rol en dragen bij aan het Nijmeegse verkiezingsprogramma. Je kunt bijvoorbeeld deel uitmaken van de volgende werkgroepen:

Eerst even kijken?
Wil je liever eerst een kijkje nemen? Neem dan contact op met het bestuur (Michael Lenzen) en kom eens naar het Politiek Café (aankondiging staat in onze nieuwsbrief die je ontvangt als je lid bent, verder wordt dit ook op de sociale media kanalen gedeeld.). Je kunt gewoon binnen komen lopen, iedereen is welkom. Tijdens het Politiek Café kunnen leden, fractieleden en geïnteresseerden met elkaar recente politieke ontwikkelingen bespreken en bijpraten met elkaar. We leren je graag kennen.

Aan de slag
Ben je al lid van de partij? Dat is natuurlijk top, maar zo niet: het is geen voorwaarde om als vrijwilliger met ons mee te denken. Wil je wel lid worden? Dat kan al voor 2 euro per maand, via onze word lid-pagina.

Laat uw informatie achter

Waar ben je naar op zoek?