Doe mee!

Zoek je nuttig en leuk vrijwilligerswerk als sociaaldemocraat? Wil je nieuwe mensen leren kennen, met overeenkomstige idealen? Wil je jouw politieke ideeën omzetten in actie? Bij PvdA Nijmegen kan dat.

Doe mee in een werkgroep
De raadsleden van de PvdA strijden in de gemeenteraad voor onze waarden en hebben een visie voor Nijmegen. Zij doen dit echter niet alleen maar steunen op input van betrokken Nijmegenaren. Op verschillende beleidsterreinen zijn er daarom PvdA-werkgroepen, met als doel het uitwisselen van informatie en daarmee het voeden van meningsvorming rondom actuele ontwikkelingen. De leden van de werkgroepen hebben een belangrijke adviserende rol en dragen bij aan het Nijmeegse verkiezingsprogramma. Je kunt bijvoorbeeld deel uitmaken van de volgende werkgroepen:

Doe mee voor Nijmegen
Ook als je je op een meer tijdelijke basis wil inzetten, kan dat tijdens campagnes; bij het organiseren van een evenement of wijkbezoek, of misschien wil je zo nu en dan input leveren voor blogs? Alle handen helpen.

Eerst even kijken?
Wil je liever eerst een kijkje nemen? Neem dan contact op met het bestuur (Hennie Derks) en kom eens naar het Politiek Café dat iedere eerste vrijdag van de maand plaatsvindt. Je kunt gewoon binnen komen lopen. Tijdens het Politiek Café kunnen leden, fractieleden en geïnteresseerden met elkaar recente politieke ontwikkelingen bespreken en bijpraten met elkaar. We leren je graag kennen.

Aan de slag
Ben je al lid van de partij? Dat is natuurlijk top, maar zo niet: het is geen voorwaarde om als vrijwilliger met ons mee te denken. Wil je wel lid worden? Dat kan al voor 2 euro per maand, via onze word lid-pagina.

Laat uw informatie achter

• Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.