PvdA luistert naar de stad

21-06-2017

PvdA luistert naar de stad

De PvdA is een politieke partij die het leven van alle mensen gelukkig wil maken. Niet iedereen vindt dat dat lukt. Toch is de PvdA , ook in de oppositie,  altijd op zoek naar wat beter kan.

Daarom zijn de leden van de gemeenteraadsfractie en de werkgroepen Zorg, Werk en inkomen, Onderwijs, Wonen, en Ontwikkeling van Nijmegen voortdurend in gesprek met de stad. Zeker deze zomer, want PvdA- Nijmegen schrijft aan de hand van deze gesprekken het verkiezingsprogramma voor de periode 2018-2022. Dit gebeurt niet door twee oude wijze mannen die zich in een kamer opsluiten. Nee, de hele stad praat, denkt en schrijft mee om precies die onderwerpen naar boven te halen waar echt iets mee moet gebeuren. Dan bedenken we samen oplossingen die recht doen aan de sociaal-democratische idealen: iedereen heeft recht om goed te kunnen leven, iedereen verdient fatsoenlijk werk, iedereen maakt deel uit van de samenleving en iedereen heeft het recht zich persoonlijk te ontwikkelen.

Politiek gaat niet over vage plannen, maar over concrete problemen, van mensen zoals jij. Heb jij een probleem dat zeker moet worden aangepakt? Of heb je juist een oplossing die je wil delen? De PvdA luistert en als het kan voeren we het ook uit. Samen vooruit.  Reageren kan per e-mail: fractie@pvda.nijmegen.nl