11 mei Bbq leidt start van spetterend verkiezingsprogramma in

05-05-2017

Partijgenoten

Zoals afgesproken tijdens de laatste ledenvergadering van 18 april, starten we donderdag 11 mei de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen. We leggen die avond met elkaar de basis voor het verkiezingsprogramma. We hopen dat we samen een inspirerende avond hebben, waarmee we met energie de campagne starten.

Barbecue
We beginnen de avond om 18.00 uur met een barbecue in de tuin van de Villa, oranjesingel 42. Na deze gratis gezamenlijke maaltijd gaan we om 19.30 verder in de Gouden Zaal van de Villa.

Programma startbijeenkomst
  • 19.30 * Welkomstwoord door Hennie Derks, voorzitter PvdA afdeling Nijmegen.
  • 19.35-20.15 * De waarden van onze partij. Waar staan we voor? Door Geert-Jan Leerink, medewerker partijbureau PvdA.
  • 20.15-21.30 * De stand van de PvdA Nijmegen. Waar is de afdeling en de stad goed in? Wat kan beter? In kleine groepjes werken we aan deze analyse. Door Peter Kerris, fractievoorzitter Statenfractie PvdA Gelderland. Afronding met vaststelling van de vijf belangrijkste verkiezingsthema's en specifieke doelgroepen.
  • 21.30 - 21.55 * Opstarten van de onderzoeksgroepen door Frits Hendriks, bestuurslid PvdA Nijmegen en redacteur verkiezingsprogramma 2018 – 2022.
  • 21.55 - 22.00 * Afsluiting door Hennie Derks

Opgeven vóór 9 mei 2017
Zou je je vóór 9 mei willen aanmelden en tevens je vegetarische of andere (dieet)wensen willen doorgeven?
Zou je een salade willen maken of een andere bijdrage willen leveren?
Graag beide doorgeven aan marlies@vanhulsentop.nl

Tot donderdag 11 mei bij de barbecue.
Namens het bestuur PvdA Nijmegen, Hennie Derks