Wie is jouw held? We komen het je vragen

08-02-2017
‘Wie is jouw held?’ Dat vraagt de lokale PvdA de komende weken aan zo veel mogelijk Nijmegenaren. Kandidaat-Kamerlid Giselle Schellekens (nr 28 op de lijst) uit Nijmegen: ‘Nijmegen heeft zoveel helden! Iedereen heeft helden om zich heen. Mensen die nét even dat verschil maken voor anderen. Die worden veel te weinig in het zonnetje gezet, dus dat gaan wij doen.’

Mensen die met hun poten in de klei staan, die iedere dag het verschil maken: de wijkagent, de jeugdtrainer van je voetbalclub, die inspirerende lerares, de buurtvader in die lastige wijk. Dit zijn de mensen die dagelijks hun steentje bijdragen aan een mooier Nederland. Zij helpen Nederland vooruit. De PvdA is op zoek naar deze helden. Iedereen kan zijn of haar held voordragen bij de Nijmeegse PvdA. Kandidaat-Tweede Kamerlid Giselle Schellekens: ‘Samen met heel veel partijleden, van ministers tot aan raadsleden, gaan we alles op alles zetten om deze Nijmeegse helden te bedanken voor hun bijdragen aan onze mooie stad.’.
Iedere zaterdag trekt de Nijmeegse PvdA een wijk in om mensen naar hun held te vragen.

Za 11 feb bezoek Hatert en heldenactie
Za 18 feb bezoek Zwanenveld en heldenactie
Za 25 feb bezoek Wolfskuil en heldenactie
Za 4 maart bezoek 't Acker en heldenactie
Za 11 maart bezoek Willemkwartier en heldenactie

Helden kunnen ook aangemeld worden via onze landekijke website.