Direct invloed!

07-12-2015

“PvdA-leden kunnen nu directe invloed uitoefenen op de koers van de partij! Viahttps://platform.pvda.nl kan elk lid zelf moties indienen, bediscussiëren en daar steun voor vergaren. Hiermee kunnen leden inhoudelijke bijdragen leveren aan het partijcongres!

Oefen directe invloed uit op de koers van de PvdA! Als lid kun je zelf via dit platform moties indienen voor het congres. Je kunt direct aan de slag: ga naar de tab Moties. Maak moties en vergaar steun, bediscussieer moties van anderen en steun moties als je ze interessant vindt. Op dit moment gaan de moties over de thema’s uit Van Waarde, volg deze link voor meer informatie.

Moties indienen en steunen kan tot 13 december. Daarna worden de moties met voldoende draagvlak voorgelegd in het ledenpanel, een enquete onder alle leden. In het ledenpanel nemen we de moties mee die eventueel uit twee gewestelijke voorcongressen komen. Op basis van het ledenpanel doet het Presidium een afhandelingsvoorstel aan het Congres.

Kun je nog niets plaatsen? Dan moet je nog inloggen, dat kan onder de tab Login.
Log in met het email adres waarmee je bij de PvdA bekend bent. Als je nog geen wachtwoord hebt maak je er makkelijk een aan door op het Login scherm te klikken op Wachtwoord vergeten.