PvdA op locatie met Duurzaam Nijmegen als thema

20-05-2015

Duurzaamheid is een belangrijk onderwerp voor de PvdA. In het verkiezingsprogramma hebben we ambitieuze doelstellingen geformuleerd. En we zijn op de goede weg. Nijmegen wordt steeds groener en duurzamer. Daar is onze fractie trots op. Welvaart is immers ook gezonde lucht en groene wijken.

Maar om te weten welke ideeën onze léden bij een duurzaam Nijmegen hebben, had op initiatief van raadslid Giselle Schellekens en het bestuur, de meest recente editie van PvdA op locatie, duurzaam Nijmegen als thema.

Op dinsdagavond 19 mei in Crudo (het oude Groene Hert aan de Burchtstraat 126), zijn alle geïnteresseerden in een duurzame toekomst van Nijmegen onder leiding van Ben Dankbaar (voorzitter WindPowerNijmegenmet elkaar in gesprek gegaan. Tevens vertelde Paul Matthieu (partijgenoot en lid van de gemeentelijke commissie Duurzaamheid), hoe ver we in Nijmegen zijn en welke uitdagingen ons nog te wachten staan.

Bedankt voor de input! Een uitgebreider verslag van de avond volgt later op deze site.
Op naar een nòg duurzamere stad.